lördag 27 april 2013

30 days of books. Day 7

Most underrated book

Rosie av Lesley Pearse är en underskattad bok enligt mig.

Tror inte den svenska översättningen finns att köpa längre.
Jag fick den här boken av en slump för ca 10 år sen då jag  
var medlem i en bokklubb och glömde avbeställa månadens bokpaket.

Men oj vad jag har älskat den berättelsen. Mitt exemplar är ganska 
slitet eftersom det har fått vara med om en del resor 
och strandbesök genom åren!

Många har helt missat denna boken även de som läser böcker av 
Lesley Pearse och det tycker jag är synd för Rosie både som bok och karaktär är helt fantastiska!

1 kommentar:

  1. Läste lite vad som stor på Goodreads för att få lite koll på storyn. Verkar ju som en bra bok, och bra medelbetyg också. Åker upp på "att läsa" listan :)

    SvaraRadera