måndag 22 april 2013

Nytt till hyllan!

Som jag inte hade tillräckligt att läsa så har denna fina bok hittat hem till mig!
Har hört så mycket bra om den så det ska bli spännande.
Och när en av mina favoritförfattare Marian Keyes rekommendera den så kan jag inte låta bli!

Beskrivning från Adlibris

"Lou Clark och Will Traynor är så olika man kan vara. Lou bor hemma och försörjer sina föräldrar med lönen från kaféet där hon jobbar. Hon har inga ambitioner utanför den lilla stad där hon bott i hela sitt liv. Will var en atletisk A-personlighet, framgångsrik aktiemäklare med toppjobb i London och snygg flickvän. Tills en motorcykelolycka tog ifrån honom alltsammans.

När Lou blir arbetslös tar hon jobbet som den totalförlamade Wills sällskapsdam enbart för att hon inte kan hitta något annat, och hon behöver verkligen pengarna.

Will har bestämt sig hans liv är trångt och glädjelöst, och han vet exakt hur han ska få slut på alltihop. Lou bestämmer sig i sin tur för att få Will att ändra sig.

Ingen av dem vet att de kommer att förändra varandra för alltid."


Nån som läst denna och vad tyckte ni?

4 kommentarer:

  1. Jag försökte lägga till dig på facebook men utan resultat, måste lägga till dig som vänn för att kunna lägga till dig i deckar cirkel gruppen. Du kan ju lägga till mig [Anna Blomgren] :)

    SvaraRadera
  2. Jag har ett hund ansikte/huvud som profilbild, en svart med ljusa tecken...

    SvaraRadera
  3. Den står på min to-read-list, verkar så lovande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker den verkar lovande med!

      Radera