torsdag 9 maj 2013

30 days of books Day 12

A book you used to love but don’t anymore.

Tycker det bli svårare och svårare..
En bok man tidigare tyckt om men inte längre...

Fick fundera länge men sen kom jag på att när jag var yngre så älskade jag Francine Pascals serie om tvillingarna Elisabeth och Jessica.
Köpte alla böcker och sträckläste de om och om i gen.
De var kanske pga de böckerna jag fick mitt stora läsintresse!

Har kvar alla böckerna i en kartong på vinden för jag hoppas kanske en dag min dotter vill ha dom!

För ett par år sen släpade jag ner kartongen och läste om alla böckerna!

Tyckte inte att de var lika bra som tidigare fast ändå så kommer de alltid ha en särskilt plats hos mig.

Har kvar ett par stycken i bokhyllan bara för att de är kul med lite minnen!

2 kommentarer:

  1. Läste och älskade också dessa böcker när jag var i tonåren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, De var nog väldigt populära!

      Radera