tisdag 25 juni 2013

Fem frågor om boken!

Läser just nu De odödligas regler av Julie Kagawa



Hur många kapitel har du läst i boken? 
Har hittills läst 12 kapitel i boken.

Vad var den första meningen i boken? 
De hängde de oregistrerade i det gamla packhusområdet; det var en offentlig avrättning, så alla kom för att se på.

Vad var den sista meningen du läste i boken?
Jag visste att jag skulle bli tvungen att välja en ut av dem snart.

Hur tycker du att boken verkar?
Jättebra!!

Vilken händelse är din favorit hittills?

När Allison gör valet om hon vill dö som människa eller leva som vampyr.

2 kommentarer:

  1. Den här ser jag framemot att läsa!! Ska ha den som belöning när jag har läst ut de två jag håller på med ;)

    SvaraRadera
  2. Läste ut den precis och tyckte väldigt mycket om den!

    SvaraRadera