måndag 22 juli 2013

5 frågor om boken- Saeculum


Läser just nu Saeculum av Ursula Poznanski

Hur många kapitel har du läst i boken? 
Är inga kapitel i boken men jag är på sidan 92/443

Vad var den första meningen i boken? 
Bastian hörde svärdet klirra redan på långt håll.

Vad var den sista meningen du läste i boken?
Jag hoppas det så innerligt.

Hur tycker du att boken verkar?
Bra och spännande.

Vilken händelse är din favorit hittills?

Har inte direkt någon favorit händelse än så länge eftersom boken precis börjat komma i gång!

4 kommentarer:

  1. Denna bok har verkligen ett så himla fint omslag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har den, därför jag köpte den! Men den verkar bra med!

      Radera
  2. Denna bok vill jag också läsa! Omslaget är verkligen coolt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört ganska bra saker om boken så får du tillfälle tycker jag du ska läsa!

      Radera