fredag 8 november 2013

Veckans bokbloggsjerka - Tid är vad jag behöver!

Denna vecka undrar Annika följande :

Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?

Frågan är enkel att besvara i dag!
Tid är vad jag behöver och önskar.
Tid att läsa alla mina underbara böcker som bara ligger och väntar på mig.

Har på känn att det kommer bli ett vanligt svar den här veckan!

Om jag får lägga till en skön stor läsfåtölj med massa mjuka kuddar och varma filtar är jag nöjd!


13 kommentarer:

  1. Läsfåtölj hör liksom till :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har ingen nu så de står på önskelistan!

      Radera
  2. Jo, det är nog ett väldigt vanligt svar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Risken är väl att skulle man få extra tid så skulle det säkert gå till massa annat!

      Radera
  3. Ja fåtölj, ljus och något gott att dricka sen mår man fint.
    Mia

    SvaraRadera
  4. Tid och böcker. Det förra har man aldrig tillräckligt och det andra kan man inte få nog av :)

    SvaraRadera
  5. Tid är den eviga bristvaran - mer av det tack! :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och ro att kunna läsa hade jag inte tackat nej till!

      Radera
  6. Ja mer tid skulle vi nog alla behöva.

    SvaraRadera
  7. Ja, tid verkar vi önska oss allihopa!

    SvaraRadera
  8. Jag måste lära mig att prioritera min tid!! Går åt mycket tid till "ingenting" ja du vet internet ;)

    SvaraRadera