lördag 12 juli 2014

Uppdatering!

Bloggandet har väl gått lite sådär med sista veckan. Har varit så varmt så lusten att sitta inne vid datorn har inte funnits. Däremot har jag fått en del läst så snart måste jag ta tag i några recensioner! Har väl 4-5 böcker jag inte recenserat än så det lär väl dyka upp snart.

Just nu läser jag Vyssan lull av Carin Gerhardsen och den är jättebra.
Har läst första,andra och sjätte delen i hennes Hammarbyserie så jag har en del kvar.
Planera att läsa de nu under semestern plus massa olästa recensionsexemplar som ligger och väntar!

På tal om semester, en vecka har jag kvar att arbeta sen är det min tur att få fyra lediga veckor!
Vi har inte så jättemycket planerat utan bara lite småutflykter och jag hoppas på mycket lästid.
Hoppas också på svalare väder så att man orkar fixa lite hemma och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar