tisdag 30 september 2014

Countdown Survey!

Har blivit taggad av både Zelly och Johanna att svara på den här enkäten.
Tack så mycket.
Gillar att göra sådana här saker men oftast bli jag helt blockerad när det väl gäller och det blir bara tomt i huvudet..
Så har överseende med att det blir som det blir!

10 - Books already released on your wishlist.

* Britt-Marie var här av Fredrik Backman
* Kallelsen av James Frey
* Kom och ta mig av Victoria Dahl
* Förför mig, förgör mig av Victoria Dahl
* Leona - Tärningen är kastad av Jenny Rogneby
* Creepypasta: Spökhistorier från internet av Jack Werner
* Kråkflickan av Jerker Eriksson
* Stad av glas av Cassandra Clare
* Rörgast av Johan Theorin
* Kanske är det allt du behöver veta av E.Lockhart

9. Favorite covers.



















8. Not yet released books you can´t wait for.

* Stalker av Lars Kepler
* You had me at hello av Mhairi Mcfarlane

7. Auto-buy Authors

Fattar inte riktigt men tror att det menas typ författare vars böcker man köper automatiskt.. Eller kanske inte. Jag tolkar det så.

* Lars Kepler
* Marian Keyes

6. Book bofriends/girlfriends

Noah i Echo & Noah
Park i Eleanor och Park
 
5. Books you recommend the most
 
* Kampen om järntronen av George R.R Martin
* Echo & Noha av Katie McGarry
* En man som heter Ove av Fredrik Backman
* Den nya människan av Boel Bermann
* Divergent av Veronica Roth

4. Books you though you´d like but didn´t

Finns många!!

3. Books that made you cry

*Och bergen svarade av Khaled Hosseini
* En man som heter Ove av Fredrik Backman

2. Books you never plan on reading.

Man ska aldrig säga aldrig..

1. Favourite genre at the moment

Det är nog deckare och thriller 

4 kommentarer:

  1. Kul att du ville göra den, kom på att jag missade att skriva i din blogg att jag hade taggat dig snurrig som jag är. Jag tycker med att det är roligt att bli taggad men när jag väl ska svara på frågorna sitter svaret långt inne det är som att jag glömmer alla böcker jag läst eller nåt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att du taggat mig så de är lugnt. Själv glömde jag att tagga någon så.. Visst känns det så att man glömmer bort många böcker man läst. Och omslag var svårt. Vet säkert 100 omslag jag älskar men nu kom jag knappt på några alls!

      Radera
  2. Roligt att läsa dina svar. Det är lätt att det står still när man ska hitta på bra svar. Höll på en hel kväll med min ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj så länge. Själv satt jag nog en timme men jag var alldeles slut efter det!!

      Radera