tisdag 16 september 2014

Top Ten Tuesday - Författare jag vill läsa mer av!

Veckans tema hos The Broke and the Bookish är att man ska lista de bästa författarna man bara läst en bok av men måste läsa mer av!





Här kommer min lilla lista:

*Simona Ahrnstedt 
Har alla hennes böcker hemma men har bara läst en.
Fy skäms på mig men det ska bli ändring på det!

*Alex Marwood
Läst Onda flickor och gillade. Har författarens andra bok hemma så den ska bli läst snart med!

*Cassandra Clare
Måste fortsätta läsa The Mortal Instruments.

*Jojo Moyes
Livet efter dig är så bra så jag är nyfiken på mer av Moyes


*Agatha Christie
Älskar pusseldeckare så detta är ett måste!


*Carlos Ruiz Zafón
Har hört så mycket bra om alla hans böcker och jag gillade Marina som jag lyssnade på som ljudbok.

Kommer inte på någon mer just nu.. kommer väl antagligen vakna i natt och ha massa författare i huvudet men detta får räcka just nu!







5 kommentarer:

  1. Marwood vill jag också läsa mer av. Zafón är en av mina favoritförfattare, gillade Marina väldigt mycket. :)

    SvaraRadera
  2. Marwood fick hamna på min lista också, Ahrnstedt är jag sugen på att testa.

    SvaraRadera
  3. Finns massor av bra författare man vill läsa mer av. Men när? ;)

    SvaraRadera
  4. Alex Marwood har jag på min lista också, skulle gärna läsa nästa bok nu. Precis som alla andra böcker :)

    SvaraRadera
  5. De 4 sista på din lista måste jag också läsa mer av! :)

    SvaraRadera