onsdag 17 december 2014

Bästa böckerna jag har läst hittills 2014

Top Ten Tuesday kanske funkar på en onsdag också.
Hann inte med det här i går på grund av jättelång arbetsdag och sen julbord med jobbet, så det får bli i dag i stället!

Top tio av de bästa böcker jag läst i år!

1. Svärdets makt av George R.R Martin
2. Under kupolen av Stephen King
3. Echo och Noah av Katie McGarry
4. Leona- Tärningen är kastad av Jenny Rogneby
5. Kanske är det allt du behöver veta av E. Lockhart
6. Expeditionen av Bea Uusma
7. Vassa föremål av Gillian Flynn
8. Stjärnklart av Lars Wilderäng
9. Eleanor & Park av Rainbow Rowell
10. Prata omkull mig av Victoria Dahl

En ganska bra kompott av blandade godsaker!

2 kommentarer:

  1. Under kupolen har jag varit sugen på att läsa jätte länge men har ännu inte ens påbörjat den :/

    SvaraRadera
  2. Några där som jag är sugen på, skriver ner dem till att läsa listan :)

    SvaraRadera