söndag 1 februari 2015

Läst i januari 2015

Var längesedan jag gjorde en månadsrapport men tyckte det var dags nu!
Fick en hel del böcker lästa i januari trots att det inte känns som jag läst något alls!
Sju böcker blev det och jag är nöjd med det.

1. Järnprovet av Holly Black och Cassandra Clare
2. Allt att förlora av Sabine Durrant
3. Outtalat av Sarah Rees Brennan
4. Den tredje rösten av Cilla och Rolf Börjlind
5. Svart Gryning av Cilla och Rolf Börjlind
6. Not that kind of girl av Lena Dunham
7. Nattfilm av Marisha Pessl

Både Outtalat och Not that kind of girl är böcker jag började läsa förra året men jag avslutade de inte förrän i januari därför tar jag med de här.

Bästa boken: Nattfilm av Marisha Pessl blir helt klart månadens favorit!
Sämsta boken: Känner att inte någon bok var direkt dålig denna månad men Allt att förlora kanske inte levde upp till mina förväntningar helt.

6 kommentarer:

  1. Bra när ingen bok var dålig på en hel månad :)

    SvaraRadera
  2. Nattfilm är jag så sugen på. De flesta tycker att den är jättespännande.

    SvaraRadera
  3. Nattfilm har jag bara hört så mycket gott, blir så nyfiken på den :)

    SvaraRadera
  4. Jag är riktigt peppad på att läsa Nattfilm! En fin bild på dina böcker och katten :)

    SvaraRadera
  5. Järnprovet har jag hemma här nu, förhoppningsvis blir den läst i februari :)

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra månad när ingen är dålig :)

    SvaraRadera