onsdag 27 maj 2015

Fem frågor om boken


Just nu läser jag Vår egen lilla hemlighet av Ninni Schulman.
Jag verkligen gillar den här serien och karaktärerna man får följa.
När jag läser dessa deckare så bryr jag mig inte så mycket om själva gåtan och vem som är den skyldige.
Nej, det är allt annat runt omkring som är så himla bra.
Skulle Ninni tröttna på att skriva deckare så tror jag att hon skulle kunna skriva en riktigt bra relationsroman.
Jag skulle i alla fall läsa den!

Hur många kapitel har du läst i boken?
Ska precis börja på kapitel 35.

Vad var den första meningen i boken?
Kriminalinspektör Petra Wilander sjönk ner på skrivbordsstolen.

Vad var den sista meningen du läste i boken?
Lyssna kunde hon alltid göra.

Hur tycker du att boken verkar?
Väldigt bra :)

Vilken händelse är din favorit hittills?
Har ingen direkt händelse men däremot tycker jag Christer blir mer och mer intressant att följa.

2 kommentarer:

  1. Gillar också att hennes karaktärer känns så väldigt äkta. Mycket bra bokserie :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hade gärna läst bara om hennes karaktärer utan deckargåtan också!

      Radera