fredag 21 augusti 2015

Fredag!

I dag vaknade jag jättetidigt och kunde inte somna om. Fick bli en stund med boken och kaffe innan det var dags att gå upp.
Kommer nog vara extra trött i dag men det är ju fredag så det ska nog gå!

Hoppas hinna med att läsa mycket i helgen. Har inte så mycket inplanerat så det ska nog bli en del lästid iallafall.

Sista två veckorna har jag inte hunnit med att läsa alls mycket.
Har varit trött och haft mycket ont i huvudet men det börjar bli bättre nu.
Sen har det varit mycket annat så som det brukar vara på hösten när både jobb och skolor drar i gång i gen.



Håller fortfarande på med När vi tvekade av Anna Todd. Tror jag läst i den nu i två veckor!
Har även börjat på Grottmannen av Jørn Lier Horst. Hoppas att hinna avsluta åtminstone en ut av de böckerna i helgen.

Ljudbokslyssnandet har inte heller gått så bra. Lyssnar fortfarande på Vindsträdgården av Virginia Andrews men är knappt halvvägs in i boken.
Måste skärpa mig och börja lyssna lite mera om jag nu ska behålla Storytel.
Känns ganska ovärt att betala 169 kr i månaden och knappt lyssna på en enda bok!

Vet att jag varit dålig att svara på era kommentarer på bloggen på sista tiden också. Det ber jag om ursäkt för. Försöker ju oftast svara på allt och ska försöka komma i kapp lite med det i helgen också.
Ska även hinna med att kika runt på andra bokbloggar och se vad ni har för er!

Önskar alla en trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas också hinna med en del i helgen!

    SvaraRadera
  2. Man kan inte hinna allt, jag har lyssnat dåligt också på sista tiden och för 169 kronor bör man avverka några ljudböcker.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också på mer lästid i helgen! Du verkar ha haft en bra start på dagen, även om du vaknade tidigt :)

    SvaraRadera
  4. Hur är Vindsträdgåden som ljudbok hittills? :)

    SvaraRadera
  5. Vissa veckor hinner man inte läsa mycket alls. För mig blir det inte så mycket läst under helgen. I morgon åker vi till Ullared och så blir det en sväng till Varberg så hela dagen går åt. Men det blir trevligt.

    SvaraRadera