måndag 14 december 2015

Veckans läsplaner






Förra veckan hade jag ganska mycket inplanerat att läsa och jag är ganska nöjd för jag hann med det jag ville.
Den här veckan tror jag inte jag kommer att ha lika mycket tid så jag ska försöka begränsa mig lite.

*Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
Är en tredjedel in i den här och hoppas hinna med lite mer i veckan. Målet för den här boken är att hinna läsa ut den i December åtminstone.

Har lite olika förslag på böcker jag gärna skulle vilja läsa den här veckan också:

*Mary av Aris Fioretos

*Det är inte jag, det är du av Mhairi McFarlane

*Svarthuset av Peter May

Jag får se vilken eller vilka det blir av dessa tre. Hade lite svårt att bestämma mig..


Någon av dessa böcker du har läst som jag borde prioritera?

8 kommentarer:

  1. Har inte läst någon av böckerna tyvärr, men jag hade valt antingen Luftslottet som sprängdes eller Svarthuset. Böcker jag själv är nyfiken på :)

    SvaraRadera
  2. Både Luftslottet som sprängdes och Svarthuset är otroligt bra.

    SvaraRadera
  3. Svarthuset är riktigt bra :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillade Svarthuset. Så juligt och fint du har fått på bloggen :)

    SvaraRadera