torsdag 7 januari 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 1


Veckans bokbloggsfråga är:

Kommer du att delta i någon boklig utmaning under 2016? Antingen någon av de som cirkulerar i bokbloggsvärlden eller någon som du gör bara för dig själv. Finns det någon läsutmaning som du skulle vilja genomföra om det bara funnits mer tid?

Jag kommer delta i Spänningsutmaningen och Månadens bästa bok bägge dessa utmaningar anordnas av Mias bokhörna.

Jag kommer även försöka utmana mig själv att läsa lite fler av mina hyllvärmare här hemma, men vi får se hur det går med det!

Inga direkta läsutmaningar har jag, känner jag mig rätt så funkar det inte för mig.
Jag måste få vara fri i min läsning och läsa det jag känner för.

3 kommentarer:

  1. Kaosutmaningen och Världsomseglingen medger läsning efter fritt val så där är jag med

    SvaraRadera
  2. Spänningsutmaningen är verkligen en utmaning som jag gillar. Perfekt då man läser mycket deckare :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska också vara med i Mias båda utmaningar, de blir nog de enklaste att klara av i år :)

    SvaraRadera