onsdag 20 januari 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 3


Veckans bokbloggsfråga den här gången:

Den här månadens tema i min utmaningTemaläsning 2016 är Sanna berättelser. Det är förstås ett begrepp som man kan tolka väldigt brett, men biografier och självbiografier är såklart en viktig del. Skulle du vilja skriva en egen självbiografi om något som hänt i ditt liv? Finns det någon person som du gärna skulle vilja läsa en biografi av eller om?

Jag är inte så mycket för biografier överhuvudtaget.
Finns nog ingen person jag känner mig tillräckligt intresserad av för att kunna läsa en hel bok om.
Inte just nu iallafall.

Nej jag hade inte velat skriva en bok om mitt egna liv och jag tror inte heller någon hade velat läsa den!

1 kommentar:

  1. Jag läser inte heller speciellt många biografier, det måste liksom vara en väldigt intressant människa som har betytt mycket för mig :)

    SvaraRadera