torsdag 9 juni 2016

Dags att skriva recensioner!


Här är några av de böcker som ligger och väntar på att bli recenserade..
Mitt dåliga samvete skaver för att jag låtit det bli så många.
Tror att de är dessa 8 plus 3-4 stycken som inte är med på bild.

Ni kan ju förstå att jag känner mig stressad.

Anledningen till att det blivit så här kommer jag förklara om ett par veckor.

Min läslust har iallafall kommit tillbaka och jag har fått hem ett gäng fina böcker som jag ska visa i ett inlägg framöver. Håll utkik efter det!

Jag har funderat och funderat hur jag ska göra med alla dessa recensioner som ska skrivas och kommit fram till följande.

*De böcker som är recensionsexemplar kommer jag prioritera och recensera som vanlig så fort jag hinner!

*De övriga böckerna kommer jag bara skriva några korta inlägg om.

Detta är bara för att beta av den här högen och för att komma i gång igen.

Kommer inte samla på mig så här mycket i fortsättningen för det bli inte bra som ni märker!


1 kommentar:

  1. Jag tvingar mig själv att de jag läst under en månad ska recenseras också och det går ganska bra även om det i slutet på månaden blir många recensioner ;)

    SvaraRadera