torsdag 24 november 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 47

Veckans bokbloggsfråga:

Brukar du lyssna på podcasts? Har du några tips på podcasts som handlar om böcker och skrivande som man bara inte får missa? Vad använder du för app för att lyssna och hålla koll på dina podcasts?

Jag lyssnar väldigt mycket på podcasts och tycker typ det är guds gåva till folket.. Nä men nästan.
Finns ju så mycket att välja på och i bland blir jag stressad av utbudet. Så mycket att lyssna på men så lite tid typ..



Min favorit är creepypodden med Jack Werner.
Ruggiga spökhistorier som gör sig alldeles utmärkt att lyssna på en mörk vinterkväll!








En förbannad podd med Katta och Sofia.
Detta är också en jättebra podd som främst handlar om böcker men också lite tv-serie och allmänt familjeliv.

I Storytelpodden pratas det om böcker och då främst ljudböcker och jag har fått många tips härifrån på böcker.










Detta var tre av mina favoriter som åtminstone har lite med böcker och historier att göra.
Har väl ca 15 till som jag lyssnar på men det är mycket blandat.

Jag använder en app som heter pocketcast på mobilen där jag lyssnar. Tycker det fungerar felfritt och det är lätt att hålla koll på alla avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar