tisdag 20 december 2016

Lässvacka deluxe..

Jag känner mig jättetråkig här på bloggen eftersom det är så tomt och tyst.
Men som många av er vet så har jag haft noll läslust senaste tiden.
Egentligen har det pågått under hela hösten mer eller mindre och nu sista månaden har jag nästan fått tvinga mig att läsa.
Även fast jag läste en jättebra och fin bok, Fyren mellan haven av M.L. Stedman, så tog den mig nästan tre veckor att läsa..

Usch vet inte riktigt vad jag ska göra, vill ju läsa men kroppen får ingen ro.
Känner mig stressad och trött och det känns som jag har tusen saker att göra i stället.
Påbörjar bok efter bok men bara efter ett par sidor så börjar det krypa i kroppen.

Nu de senaste dagarna har det dock känts lite bättre så jag hoppas att det vänder.

JAG VILL JU LÄSA!!

Vill tacka alla som ändå kika in här på bloggen och jag hoppas ni har tålamod med mig.


1 kommentar:

  1. Bara ta den tid som behövs, lässvackorna går ju som tur är oftast över efter ett tag :)

    SvaraRadera