fredag 1 september 2017

Läst i augusti


Augusti blev en riktigt bra läs månad. Hela nio böcker och tre ljudböcker blev det totalt!

Läste dessa böcker:

* Sekten som återuppstod av Mariette Lindstein
* Jag ser dig av Clare Mackintosh
* Leona- Utan mänskligt värde av Jenny Rogneby
* Hon som vakar av Caroline Eriksson
* Världen utan dig av Jill Santopolo
* Vi mot er av Fredrik Backman 
* Snömannen av Jo Nesbø
* Fyrmästaren dotter av Ann Rosman 
* Ally Hughes har sex i bland av Jules Moulin

Ljudböcker:

* Annabelle av Lina Bengtsdotter
* En förtrollad ö av Nora Roberts
* Flickan på hotellet av Katarina Wennstam

Månadens bästa bok:
Riktigt svårt den här månaden då jag har tre favoriter.
Världen utan dig av Jill Santopolo, Vi mot er av Fredrik Backman och Annabelle av Lina Bengtsdotter.
Kan nog inte bestämma mig för bara en bok den här månaden.

Månadens besvikelse:
Har haft en sådan bra läs månad men en bok gillade jag lite mindre och det var Fyrmästarens dotter av Ann Rosman.
Tyvärr så hade jag lite för höga förväntningar på den.




1 kommentar:

  1. Världen utan dig har jag hört så mycket bra om nu att jag börjar bli lite nyfiken :)

    SvaraRadera