tisdag 16 juli 2013

Nytt i hyllan


Har inte läst någon bok av Sara Dessen innan men alla verkar älska hennes böcker så jag beställde några stycken och hoppas att det är lika mysiga som de ser ut att vara!

Hoppas hinna med att läsa i sommar eller om jag kanske ska ha ett Sara Dessen tema på bloggen!

Vet dock inte vilken jag ska börja med. De är ju fristående så det spelar kanske inte så stor roll. vill helst läsa alla redan nu!












Den här boken vet jag absolut inget om men fick för mig att den kanske påminner om De skandalösa av Simona Ahrnstedt som jag älskade.

I alla fall så är det 1700 tal, frasande klänningar och en del kärlek så har lite förhoppningar på denna!

1 kommentar:

  1. Har läst Den vita Frun av Frida Skybäck tidigare och den var helt okej även om jag inte tyckte den var lika bra som De skandalösa.

    SvaraRadera