torsdag 22 augusti 2013

Fem frågor - Insurgent av Veronica Roth

Läser just nu Insurgent av Veronica Roth


Har ca 50 sidor kvar så den blir nog utläst i kväll. Har blandade känslor inför det. Samtidigt som den är sjukt spännande och jag vill veta vad som ska hända så vill jag inte att den ska ta slut!

Hur många kapitel har du läst i boken? 
Jag har läst 38 kapitel.


Vad var den första meningen i boken?
Jag vaknar med hans namn i min mun.
 
Vad var den sista meningen du läste i boken?
När vi släpper varandra är jag rädd att han ska höra hur mina andetag darrar, så jag vänder mig mot fönstret.

Hur tycker du att boken verkar?
Bra, spännande och toksvår att lägga i från sig!


Vilken händelse är din favorit hittills?
När Tris attackerar Jeanine, det kan hon gott ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar