tisdag 20 augusti 2013

Hur gick det med sommarläsningen?

I början av sommaren så svarade jag på lite frågor inför sommarläsningen.
Vill du läsa hela inlägget så hittar du det här.

Bland annat den här frågan:


Vilka 5 böcker bara MÅSTE hinna läsas i sommar? 


1. Flickan från ingenstans av Justin Cronin
2. Stad av skuggor av Cassandra Clare
3. Den femte vågen av Rick Yancey
4. De utvalda: Tankeläsaren av Kristine Cashore
5. Hemligheten på Mercy Close av Marian Keyes

Hur gick det då?
Tja, Läste två ut av de ovanstående böckerna..


Är inte missnöjd alls för jag läste så många andra bra böcker!

Däremot vill jag så gärna läsa klart Flickan från ingenstans av Justin Cronin
Har läst en tredjedel ut av den och jag tycker att den är bra men bokens tjocklek skrämmer mig.

Hur gick det för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar