fredag 9 augusti 2013

Nytt att läsa!


Från Rabén & Sjögren fick jag hem Ingrid Olssons senaste bok Fulast i världen.

Vet inte så mycket om boken förutom att det handlar om några elever på högstadiet och mobbning.
I alla fall ska den bli intressant att läsa.

Från Kalla kulor fick jag hem Den nya människan av Boel Bermann i e-boks format.

Har inte läst så många e-böcker tidigare så vet inte riktigt hur det känns men jag är så sugen på den här boken så jag skulle kunna läsa den på kladdiga servetter om det var enda möjligheten!

Skämt och sidor.. är jättepepp på att sätta igång och läsa direkt!

4 kommentarer:

  1. Jag började på Den nya människan i morse. Kunde inte sluta läsa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter lovande. Har tyvärr inte hunnit börja än. Måste läsa ut en annan bok först och sen har vi vart bortbjudna i helgen. Men förhoppningsvis få jag börja läsa den i kväll!

      Radera
  2. Jag är mer för en fysiskt bok i handen, men efter att jag fick min ipad i födelsedagspresent är det helt ok att läsa en och annan e-bok. Det är lite skönt att varva men inget kommer att kunna byta ut den fysiska boken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller helt med dig att den fysiska boken är bäst! Har inte heller läst så mycket eböcker men fick en ipad för ett tag sen så försöker läsa lite på den med.

      Radera