söndag 22 september 2013

En smakebit på søndag

Då var det söndag i gen och dags för veckans smakbit!

Har legat sjuk hela helgen och är fortfarande inte bra så det får bli lite enkelt i dag!

Har trots förkylning och feber läst ut första delen i Sylvia Days Crossfireserie.

För dig blottad.




Påminner en del om Femtio nyanser av honom, men ändå inte!
I allafall en väldigt lättläst bok och om man gillade Femtio nyanser så tror jag att man kommer att tycka om de här med!

"Jag blinkade förvirrat; det räckte inte med att kalla honom vacker, han var..... så aptitlig, så läcker. Han var den sortens man som fick en kvinna vilja slita av honom skjortan så att knapparna flög i kapp med hennes hämningar. Jag fortsatte titta på honom i den där civiliserade, urbana, snuskigt dyra kostymen och var jag tänkte på var rått, primitivt, lakansklösande sex."

22 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte om Fifty shades men är lite nyfiken på den här ändå

    SvaraRadera
  2. Jeg har lest tre bøker i denne serien og likte bøkene godt! Har ikke lest 50 shades og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Tusen takk for smakebiten:-)

    SvaraRadera
  3. Jag har länge misstänkt att Sylvia Days böcker inte är något för mig. Nu blev jag ännu mer övertygad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det finns något som passar alla!

      Radera
  4. Tack för smakbiten:) Gillade hennes Älska och Synda bättre :)

    SvaraRadera
  5. Tack för smakbiten. Vet inte om jag orkar med fler nyanser...

    SvaraRadera
  6. Hm,intressant med en smakbit. Det här är inte "min" genre...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker dessa böcker passa bra att läsa på hösten när de är lite kallt!

      Radera
  7. Åh, den här står högt upp på min att-läsa-lista... Tack för smakebiten!
    /Caroline - Bland böcker (www.blandbocker.blogg.se)

    SvaraRadera
  8. Disse bøkene har jeg blitt nysgjerrig på, så takk for smakebiten :)

    SvaraRadera
  9. Jeg har kommet til bok 3 i denne serien og synes det er helt ok bøker. Men Fifty shades var bedre :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag gillar fifty shades bättre med men denna var helt ok!

      Radera
  10. Krya på dig och hoppas du mår bättre. Hoppas du gillade boken :)

    SvaraRadera
  11. Inte riktigt min genre, men tack för smakbiten :)

    SvaraRadera
  12. Har første boken liggende, og jeg er veldig nysgjerrig på denne serien:) Hører første boken er ganske bra, men andre er litt dårligere. Men man må vel lese å finne ut selv:) Kos deg med boken! Takk for smakebiten!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska börja med del 2 snart så får vi se vad jag tycker!

      Radera