söndag 15 december 2013

Söndag och smakbit!

Hoppas alla har en mysig tredje advent!!




Nu är det visst juluppehåll från söndagens smakbitar men jag bjuder på en iallafall! 

Blev inte så mycket läst i helgen eftersom hela lördagen gick åt till julklappshandling och julbord.

Läser just nu Den tredje rösten av Cilla och Rolf Börjlind.
Det är fortsättningen på deras första bok Springfloden.
Läs gärna min recension på den här!

Min smakbit kommer från sidan 17:

"Nu  var hon nästan framme vid tunneln och såg att det kom en man från andra hållet. Ingen hon kände i gen. Hon kände de flesta grannarna i området, den här mannen bodde inte här. Hon snabbade på stegen lite när de möttes, halvsprang sista biten ut ur tunneln och vred sig om.
Mannen var borta."



2 kommentarer:

  1. Spännande smakbit! Jag kommer nog att läsa den här författarduon så småningom. Bjuder också på ett smakprov ur boken som jag lyssnar på. Ha en trevlig advent! :)

    SvaraRadera
  2. Jaså är det juluppehåll... Det fattade inte jag :) Jag kör också ändå!

    SvaraRadera