måndag 16 juni 2014

Nya böcker!

Lite nya böcker har de blivit den senaste veckan!


Ull av Hugh Howey har jag varit nyfiken på ganska länge.
Har funderat fram och tillbaka på om jag ska köpa den eller inte men i lördags fick den följa med hem!
Har hört ganska blandade saker om den här boken men hoppas att jag kommer att tycka om den














Sjukhuskatten Oscar är ett recensionsex från Bokfabriken.

Vet inte så mycket om den här boken men den handlar om en katt som tydligen kan känna av när människor ska dö.

Verkar vara en intressant bok och det ska bli kul att få läsa den.
Har katt själv så böcker om katter går alltid hem hos mig!










Från Harlequin fick jag dessa tre böcker som tydligen ska vara baserade på en tv-serie som heter The Tudors.

Har inte sett den men när jag läste om böckerna blev jag intresserad direkt.

Kungar, kärlek och intriger.

Låter hur spännande som helst.


2 kommentarer:

  1. Nya böcker är alltid välkomna. Tudor serien blir jag lite avundsjuk på :)

    SvaraRadera
  2. Ull är jag också nyfiken på, fick den när jag fyllde år :)

    SvaraRadera