tisdag 2 september 2014

Top Ten Book Characters That Would Be Sitting At My Lunch Table

Tisdag i gen och dags för Top Ten Tuesday som anordnas av bloggen The broke and the bookish

Dagens topp tio är käraktärer att samla runt sitt lunchbord..

Och jag som helst äter lunch ensam med en bok!




Men några ska jag försöka komma på!

1. Jane Eyre från Jane Eyre
2. Jon Snow från Game of thrones
3. Edward Cullen från Twilight
4. Anna-karin från Engelforstriologin
5. Ove från En man som heter Ove
6. Eleanor från Eleanor & Park

Kommer inte på någon mer just nu.
Inte för jag vet vad vi skulle prata om eftersom det är en ganska blandad skara men detta är några av mina favoritkaraktärer!

3 kommentarer:

  1. Jane, Jon och Edward tänkte jag inte ens på. I alla fall de två första skulle jag gärna äta lunch med. Edward är ju inte så där inne på mat...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Edward kanske är mer inne på att äta oss andra :)

      Radera
  2. Du har några med som jag också var sugen på, bland annat Jane Eyre och John Snow. Ove hade dessutom gärna fått vara med.

    SvaraRadera