måndag 1 december 2014

Adventskalender 1 December

Expeditionen Min kärlekshistoria av Bea Uusma

Det här är en av de bästa böcker jag läst så det går inte att ha en adventskalender utan att tipsa om den här boken.
Läs gärna hela min recension här!

Många av er har säkert redan läst den men om inte så är det hög tid att göra det nu, eller varför inte köpa den till någon i julklapp!

Det här är en bok som jag tycker stort sett passar alla vuxna.
Kanske något för den som inte brukar läsa så  mycket vanligtvis eftersom man lätt dras in i berättelsen och sättet Bea Uusma berättar kan få vem som helst att vilja läsa mer!

2 kommentarer:

  1. Nej jag har inte läst den, fattar inte det där med Illustrerad utgåva och inte.

    SvaraRadera
  2. Kul med en adventskalender. Jag har inte heller läst den men vill gärna göra det. :)

    SvaraRadera