måndag 19 januari 2015

Fem frågor om boken

Var ett tag sen jag gjorde Fem frågor om boken så tänkte att det var dags igen!

Boken jag läser just nu är Allt att förlora av Sabine Durrant.

Handlar om en kvinna som hittar ett lik i skogen men efter ett tag börjar polisen att misstänka henne som mördaren.
Har nästan precis börjat på den här och den verkar bra!



1.Hur många kapitel har du läst i boken? 
Boken är inte uppdelad i kapitel direkt utan dagar och jag är på första dagen.

2.Vad var den första meningen i boken? 
Jag gick hemifrån tidigare än vanligt denna morgon, och även om det inte är helt mörkt är det inte heller ljust vid den här tiden.

3.Vad var den sista meningen du läste i boken?
Gud ska veta att vi behöver det.

4.Hur tycker du att boken verkar?
Jag tycker boken verkar vara väldigt bra hittills.

5.Vilken händelse är din favorit hittills?
Det får väl bli i början när huvudpersonen Gaby hittar den döda kvinnan i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar