onsdag 22 april 2015

Nya böcker!

Några nya böcker som hittat hem till mig de senaste veckorna!




Först ut har vi ett signerat exemplar av Silkesmasken av Robert Galbraith som är mer känd som J.K Rowling.
Den här boken vann jag i en tävling och det känns jättekul!
Gillade ju första delen Gökens rop rätt så bra så det ska bli kul att fortsätta läsa om Cormoran Strike.
Tror att jag kommer spara den här boken till sommaren för det känns lite som en "ligga i hängmattan" bok.








Du föll och jag för dig av Lina Stoltz.
En ungdomsbok om kärlek.

Prästdottern Frida förälskar sig i den struliga hockeykillen Jakob och deras historia.

Jag gillar ju svenska ungdomsböcker men blir i bland ganska besviken på de som jag läser.
Hoppas att det här kommer vara något och att jag kommer gilla den.










I ljusets makt av Leigh Bardugo.

Första delen i Grisha- trilogin som har blivit väldigt populär.
Har redan börjat läsa lite smått och den verkar helt okej.

Någon av dessa böcker som du läst?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar