söndag 11 december 2016

Veckan som gick..

Nu är det söndag och jag tänkte summera veckan som varit.
Vet inte om jag kommer göra det här till ett stående söndagsinlägg att jag kortfattat berättar lite om vad som hänt under veckan.

För det första har jag börjat en kurs så jag har inte haft så mycket tid över och har varit ganska trött under veckan. Kan tillägga att jag även har haft ont i huvudet i stort sett hela veckan så jag har inte varit världens gladaste person.

Min läsning har inte heller varit på topp och jag har knappt läst något alls under två veckor.



Böckerna jag läser just nu är Fyren mellan haven av M.L. Stedman och De fångade av Karin Slaughter.

Två jättebra böcker och jag önskar verkligen att jag fick ro att bara sätta mig ner och läsa.

Men det är så mycket annat som snurrar i huvudet just nu tyvärr att både läsningen och bloggen blir lidande.

Hade planerat in massor av lästid nu i helgen men i fredagskväll blev hela familjen sittande framför en film och det händer nästan aldrig så det gäller att passa på när det väl blir så.
Jättemysigt hade vi iallafall.

I lördags var det dags för julbord och sen blev jag sittande framför Skam på svt play.
En norsk ungdomsserie som jag blev helt fast i.
Har sträcktittat på hela första säsongen nu och på Lucia kommer fortsättningen!!


Kan verkligen rekommendera den här serien till alla!



Önskar alla en trevlig tredje advent!


3 kommentarer:

  1. Måste nog kolla in Skam alla pratar ju om den :)

    SvaraRadera
  2. Skam har jag sett nämnas lite överallt, måste kolla upp :)

    SvaraRadera
  3. Det blir lätt så att läsning inte riktigt hinns med när det är mycket annat runt omkring. Lycka till med kursen!

    SvaraRadera