fredag 17 februari 2017

Nya böcker

Ni som följer mig på Instagram kanske vet att jag köpt några nya böcker men tänkte visa upp de här på bloggen också.

I går var jag på Akademibokhandeln och köpte dessa två:





Förföljaren av Nora Roberts och Huset vid sjön av Kate Morton.
Två böcker jag varit lite nyfiken på ett tag.

Sen i dag så hade jag ett möte inne i stan och då blev det att jag slank in på bokhandeln och kikade.





En nästan sann historia av Mattias Edvardsson vet jag att många gillat och när jag läste att den kanske kunde påminna lite om boken Sanningen om fallet Harry Quebert som är en bok jag verkligen älskade så kunde jag inte låta bli att köpa den här.

Nu har jag så mycket bra böcker hemma som jag vill läsa att jag känner mig som världens lyckligaste människa :)

5 kommentarer:

  1. En nästan sann historia är jag jättesugen på att köpa.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig känsla! Och den känner jag igen!

    SvaraRadera
  3. Huset vid sjön är så bra, älskar verkligen Kate Mortons böcker. Och En nästan sann historia tokälskade jag från första sidan till sista sidan =) Härligt att göra så fina fynd =)

    SvaraRadera
  4. De två översta skall jag också läsa snart, och Mattias Edvardssons bok var fantastisk :)

    SvaraRadera