torsdag 2 mars 2017

Bokrean 2017



Kanske är för tidigt att posta en bild på årets inköp på Bokrean men jag chansar på att jag inte kommer köpa fler böcker nu.
Det skulle vara så fall om sambon kommer hem med någon bok från affären som överraskning eller om jag får oväntade pengar på kontot som det kanske skulle dyka upp något mer inlägg om reaböcker!

I alla fall blev det fyra böcker från rean:

*Ett litet liv av Hanya Yanagihara
Som jag ser fram emot att läsa den här boken, men vet inte när det kommer bli av dock.
Snart hoppas jag, så fort jag känner mig lite starkare och piggare!

*Saknar dig av Harlan Coben.
Har nog bara läst en bok av Coben tidigare och det är Sex år och den imponerade inte så mycket på mig tyvärr. Så efter den boken har jag inte varit så sugen på att läsa något mer av honom men eftersom jag nu på sista tiden har fått många tips om hans böcker så tänkte jag varför inte.
En del har tipsat om att hans böcker påminner lite om Linwood Barclays böcker som är en av mina favoritförfattare.

*Dödlig besatthet av Nora Roberts
Tror inte jag har läst så mycket om ens något av Nora Roberts tidigare men samma i gen.. Har blivit tipsad om hennes spänningsromaner och köpte hem hennes senaste Förföljaren för ett tag sedan. Har dock inte läst den än så att jag köpte den här boken av henne var lite av en chansning men jag hoppas jag kommer gilla hennes skrivsätt.

*Elva år i fångenskap av Michelle Knight
Den här boken dök upp i mitt instagramflöde och det verkade som alla köpte den nu under bokrean. Det gjorde mig supernyfiken och efter att ha läst om vad den handla om så blev även jag intresserad av att läsa den.
Även detta känns som en bok att läsa vid rätt tillfälle, får se när det blir.


Har du läst någon av de här böckerna?
Hittade du något spännande på rean?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar